فرآیند درخواست ویزای کاری استرالیا

ویزای کاری در استرالیا

با فرارسیدن سال جدید ممکن است احساس کنید که زمان تغییر چشم انداز یا بازیابی است، و کار در استرالیا ممکن است همان چیزی باشد که در پی آن هستید.

اگر شما درباره نقل مکان فکر می کنید، گزینه هایی تحت قوانین اداره مهاجرت و تابعیت برای شما وجود دارد.

ویزای کار موقت(ماهر) با حمایت کسب و کار استاندارد(زیرکلاس ۴۵۷) ویزایی است که بموجب آن کارفرما از کارمند بالقوه برای آمدن به استرالیا و کار در این کشور حمایت می کند.

این روش استخدام برای کسب و کارهایی موجود است که قادر به یافتن فرد استرالیایی یا ساکن دائم برای پر کردن موقعیت شغلی نیستند. شغلی که کارفرما در پی پرکردن آن است باید در فهرست اشتغال تحت حمایت تلفیقی باشد.

برای شروع فرآیند اخذ ویزای مهاجرت، کارفرما به عنوان حامی عمل می کند. سپس آنها را نامزد می کند که نیاز دارد تا پر شود و سپس کارمند درخواستش را برای ویزا ارسال می کند.

همه آن اسناد را می توان بصورت همزمان ارسال کرد.

این ویزا به دارنده ویزا اجازه می دهد تا با خانوده‌اش به تعداد دفعات دلخواه تا ۴ سال(حداکثر طول اعتبار ویزا) به استرالیا سفر و از این کشور خارج شود.

نیازمندی‌ها برای دارنده ویزا این است که دارای مهارت ها، تجربه و صلاحیت‌ها برای اتمام مناسب شغل باشد و تواناییش برای صحبت به زبان انگلیسی مشخص شده باشد.

برای دارنده ویزا و خانواده‌اش بیمه خدمات درمانی نیز و همچنین هر مجوز، گواهینامه یا ثبتی که آنها به منظور انجام قانونی شغل نیاز دارند، مورد نیاز است.

کارمند بالقوه برای اینکه واجد شرایط باشد می تواند برای بار نخست در شرکت کار کند یا از موقعیت شغلی دیگری در شرکت مشابهی که دفتری در خارج کشور دارد، منتقل شود.

دارنده‌های کنونی ویزای ۴۵۷ می توانند برای شغل مشابهی به منظور ادامه کار و زندگی‌شان در استرالیا برای چهار سال دیگر درخواست دوباره دهند.

نیازمندی‌های شخصیتی و سلامت وجود دارند که می گویند متقاضی ویزا سابقه جنایی در پیشینه‌شان نداشته باشند و دارای شرایطی نباشند که عموم مردم را تحت تأثیر قرار دهد.

کسانی که سن‌شان بالای ۱۸ سال است باید بیانیه ارزش‌های استرالیا را امضا کنند.

فرآیند درخواست ویزای کاری استرالیا

به این مطلب امتیاز دهید:

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای