گردش در جنگل زیبای بامبو

بامبو

یکی از زیباترین جنگل های جهان در ژاپن می باشد.این جنگل بامبو در منطقه غربی کیوتو (Kyoto) ژاپن قرار گرفته است که این منطقه به عنوان مکان های دیدنی و گردشگری ژاپن به شمار می رود و بیشتر کسانی که برای تفریح و گردش به این کشور سفر میکنند ,حتما به این جنگل زیبای بامبو برای بازدید می روند.
گردش در جنگل زیبای بامبو
 
 
بهترین زمان و شلوغ ترین موقع در این جنگل , در فصل شکوفه دهی درختان گیلاس که تقریبا در ماه فروددین و اردیبهشت قرار میگیرد .در این ماه ها و در پاییز هم شلوغ ترین وقت برای بازدید از این جنگل برای توریست های می باشد زیرا شکوفه ها درختان و رنگ درختان بسیار جالب و زیبا می باشد.
این جنگل که گنجینه ژاپن محسوب می شود که مساحت آن تقریبا ۱۵ کیلومتر می باشد .اگر قصد سفر به این جنگل دارید می توانید شما به راجتی و پیاده از مسیر کیوتو – که زمانی پایتخت ژاپن بوده به جنگل زیبای بامبو رسید.
 
 
گردش در جنگل زیبای بامبو
 
 
گردش در جنگل زیبای بامبو
اگر از گردشگرانی که این جنگل را بازدید کرده اند بپرسید برای شما فقط از درختان نمی گویند ,بلکه زیبایی و که این جنگل دارد از نظر صدا هم می باشد به اینگونه که به هم خوردن ساقه های غول پیکر بامبو و صدای زوزه باد، در کنار رقص نور و سایه درختان بر اثر وزش با و درختان بلند فضای بسیار عالی و زیبایی را بوجود آورده است.
شما می توانید در این جنگل هم پیاده و هم با دوچرخه دیدن و تفریج کرد و لذت از این طبعیت باشکوه را ببرید.
 
گردش در جنگل زیبای بامبو
 
 

به این مطلب امتیاز دهید:

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای